Subject: Relvaseaduse tervikteksti uuendamine
From: "Riita Proosa" <[email-masked]>
To: "Riita Proosa" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 13:05:37 +0200

Head koostööpartnerid!

Siseministeerium on alustanud relvaseaduse (edaspidi RelvS) tervikteksti
üle vaatamist ja koostab sellega seonduvalt RelvS-i uue tervikteksti
väljatöötamiskavatsuse (edaspidi VTK) eelnõu.

RelvS VTK eelnõu koostamiseks plaanime lähikuudel kaasata huvigruppe ja
koostööpartnereid vastavalt teemadele, et ilmnenud probleemid ning
võimalikud lahendused üheskoos läbi rääkida ja kitsaskohtadele parimad
lahendused leida.

Kohtumistele kaasame huvigruppe ja koostööpartnereid vastavalt teemale.
Kohtumiste kutsed saadame jooksvalt.

Selleks, et kutsed kohtumistele jõuaks õigete inimesteni, palume Teil
hiljemalt  15. novembriks 2024.a  edastada Teid esindavad isikud ja nende
kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, esindatav isik/organisatsioon,
e-post, kontakttelefon) aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

Siseministeerium on koostöös Politsei- ja Piirivalveametiga kaardistanud
olulisemad probleemid, mis vajavad esmajärjekorras lahendust. Probleemid
on kirjeldatud kirja manuses olevas dokumendis.

Teemad, millest rääkida soovime:

1.      RelvS ülesehitus ja kasutatavad terminid

2.      Relvaloa- ja relvaomanikuks saamise kord

3.      Füüsilise ja juriidilise isiku relva valdamise otstarbed

4.      Tähtajad ja põhjendamiskohustus

5.      Relva ja laskemoona hoiutingimused

6.      Tegevusloa kohustusega tegevusalad

7.      Piiramata käibes olevate tsiviilrelvade ja nende laskemoona
käitlemine

8.      Relva ja laskemoona sundvõõrandamise regulatsioon

9.      Soetamisloa ja relvaloa taotleja tervisekontroll

NB! Kirja manusesse on lisatud ankeet, mille vahendusel on Teil võimalik
esitada ettepanek tõstatatud probleemi lahendamiseks. Muid teemasid võime
käsitleda VTK eelnõu väliselt võimaluse avaldumisel. Ankeet ettepanekutega
palume edastada aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

Heale koostööle lootma jäädes

Riita Proosa
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5348 7111
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>